[cat] BOOKBOX VIRTUAL en català
Selecciona mensajes desde
# hasta # FAQ
[/[Imprimir]\]
Ir a página 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Siguiente  :| |:
Bookcrossing-Spain -> BookRings, BookRays y BookBoxes

#1: [cat] BOOKBOX VIRTUAL en català Autor: dibachusUbicación: Vilassar de Mar (BARCELONA) MensajePublicado: Mie Mar 03, 2010 1:09 am
    —
He creat una nova BookBox de llibres en català.
Les normes, les mateixes que a les altres, i els llibres disponibles, de moment, fins que s'animi:

"El violí d'Auschwitz" de Maria Àngels Anglada. (dibachus)
"L'última trobada" de Sándor Marai. (glaram)
"On t'amagues?" de Mary Higgins Clark. (dibachus)
"El perquè de tot plegat" de Quim Monzó. (Daisy85)
"Contes per a nens i nenes políticament correctes" de James Finn Garner. (Daisy85)

#2:  Autor: carabanneUbicación: Mislata (València) MensajePublicado: Mie Mar 03, 2010 10:41 am
    —
Em sembla molt bé. Crec que prompte podrè oferir llibres per a nodrir la llista.

A veure si tenim més èxit.

#3:  Autor: Lauriqui MensajePublicado: Mie Mar 03, 2010 8:11 pm
    —
Afegeixo a la BBOX:

La canço dels missioners, John le Carré
L'últim patriarca, Najat El Hachmi

#4: Re: BOOKBOX VIRTUAL: Català Autor: dibachusUbicación: Vilassar de Mar (BARCELONA) MensajePublicado: Mie Mar 03, 2010 9:07 pm
    —
Actualitzat:

"El violí d'Auschwitz" de Maria Àngels Anglada. (dibachus)
"L'última trobada" de Sándor Marai. (glaram)
"On t'amagues?" de Mary Higgins Clark. (dibachus)
"El perquè de tot plegat" de Quim Monzó. (Daisy85)
"Contes per a nens i nenes políticament correctes" de James Finn Garner. (Daisy85)
"La cançó dels missioners" de John le Carré (Lauriqui)
"L'últim patriarca" de Najat El Hachmi (Lauriqui)

#5: Vaig a afegir-ne un parell Autor: Daisy85Ubicación: Barcelona MensajePublicado: Sab Mar 06, 2010 7:38 pm
    —
Hola,

He decidit donar-li una altre oportunitat a La ciutat Invisible d'Emili Rosales, el posaré uns dies a la caixa. A veure si algú s'anima. A mi em va agradar força.
No hi ha ningú de les terres de l'Ebre que tingui curiositat per aquesta història?

http://www.bookcrossing.com/journal/7715589

També posaré a la caixa El port de les aromes de John Lanchester

http://www.bookcrossing.com/journal/7849587

De moment no demanaré res, a veure si entre tots podem arribar a un "fons" de 14 o 15 llibres, no us sembla?

#6:  Autor: dibachusUbicación: Vilassar de Mar (BARCELONA) MensajePublicado: Jue Mar 11, 2010 1:19 am
    —
Actualitzada, llibres disponibles aquí

#7:  Autor: CygniUbicación: Murcia MensajePublicado: Jue Mar 11, 2010 3:43 pm
    —
Voldria traure de la caixa "El violí d'Auschwitz" i afegir Tòquio blues (Norwegian Wood) de Haruki Murakami

#8:  Autor: dibachusUbicación: Vilassar de Mar (BARCELONA) MensajePublicado: Vie Mar 12, 2010 11:09 pm
    —
Cygni escribió:
Voldria traure de la caixa "El violí d'Auschwitz" i afegir Tòquio blues (Norwegian Wood) de Haruki Murakami

Doncs passa'm la teva adreça per privat i te l'envio.

Actualitzada, llibres disponibles aquí

#9:  Autor: CygniUbicación: Murcia MensajePublicado: Lun Mar 15, 2010 1:39 am
    —
Fet! Tinc ganes de llegir el llibre Smile .
Perdoneu si faig faltes d'ortografia o utilitze castellanismes a l'escriure, però fa tres anys que estic vivint en Murcia i el meu Valencià està un poc obilidat Razz

#10:  Autor: tximeletaUbicación: Alicante MensajePublicado: Sab Mar 20, 2010 10:49 am
    —
Vaig a afegir un llibre nou a la caixa: "Balzac i la petita modista xinesa", de Dai Sijie (http://www.bookcrossing.com/journal/7702051)



Bookcrossing-Spain -> BookRings, BookRays y BookBoxes


output generated using printer-friendly topic mod. Todas las horas son GMT + 2 Horas

Ir a página 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Siguiente  :| |:
Página 1 de 36