[eus] Zerrenda egitera
Selecciona mensajes desde
# hasta # FAQ
[/[Imprimir]\]
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente  :| |:
Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas

#21: Cotillas Autor: EnekoUbicación: Basauri cerca de Bilbao(Bizkaia) MensajePublicado: Mar Nov 22, 2005 12:21 pm
    —
Jejeje, no sé, creo que a eso de cotilla no me ganas, y no es que me gusten los cotilleos de la tele, es que no puedo evitar preguntar "¿Qué ha pasado?" cada vez que no me entero de algo, aunque no me incumba, es superior a mis fuerzas Rolling Eyes .

Bueno, parece que para empezar, tiraré a algo en castellano, sita Toti coge fuerzas, para ver si movemos esto un poco. Intentaré evitar coger uno que la gente halla leído.

Eneko

#22:  Autor: txilibrinUbicación: Madrid MensajePublicado: Mar Nov 22, 2005 10:12 pm
    —
Bueno, yo os entiendo todo, pero hablar 0 y escribir... ufff!!!
Por lo menos lo entiendo, y es que ETB1 es lo que tiene Very Happy ves Sinchan y aprendes la leche Twisted Evil

#23:  Autor: EtnaicsurFUbicación: Gipuzkoa MensajePublicado: Dom Dic 04, 2005 10:18 pm
    —
Ni be euskalduna naz Laughing
Oso ondo legoke euskal-astotxo Cool bat antolatzea Ni prest nengoke. Atxagaren 'bi anai' edo 'Behi euskaldun baten memoriak' oso aproposak lirateke. Baita George Orwellen 'Abereen etxaldea'. Motzak eta irakurtzeko errazak. Gainera Durango gainean daukagu. Aste aproposa lehen Question euskal-astotxoa antolatzeko, ez duzue uste?


También me parece muy bien que se organice algún bring con temática vasca. Todavía no he leido nada de Toti y esta puede ser una buena oportunidad. También estaría muy bien algún libro de mitología vasca pero yo el único libro que tengo en casa está en euskera Rolling Eyes

#24:  Autor: escarlataUbicación: Bizkaia MensajePublicado: Lun Dic 05, 2005 12:23 am
    —
[quote="EtnaicsurF"]Ni be euskalduna naz Laughing
Oso ondo legoke euskal-astotxo Cool bat antolatzea [/quiote]
Jajaja, asko gustatzen zait "astotxo" hitza "bookring-a" esateko. Razz

EtnaicsurF escribió:
Baita George Orwellen 'Abereen etxaldea'.
Ez dut ulertzen Confused Zer esan nahi du "abereen etxaldea"? Beno, "abereen" ulertzen dut, baina "etxaldea"... ez.

#25:  Autor: SorgintxuUbicación: Bizkaia MensajePublicado: Lun Dic 05, 2005 1:09 am
    —
EtnaicsurF escribió:
Gainera Durango gainean daukagu.

Nik bai, behintzat. Egunero, egia esateko Wink

escarlata escribió:
EtnaicsurF escribió:
Baita George Orwellen 'Abereen etxaldea'.
Ez dut ulertzen Confused Zer esan nahi du "abereen etxaldea"? Beno, "abereen" ulertzen dut, baina "etxaldea"... ez.

Ba, idazlea George Orwell bada eta abereak tartean egonik... "Rebelión en la granja" izango da liburua, ingelesez "Animal farm" dana. "Etxalde" erderaz "granja" izan leike Wink

#26:  Autor: escarlataUbicación: Bizkaia MensajePublicado: Lun Dic 05, 2005 1:12 am
    —
Mila esker, laztana.

#27:  Autor: SorgintxuUbicación: Bizkaia MensajePublicado: Lun Dic 05, 2005 1:06 pm
    —
Zure esanetara, bihotza Wink

#28:  Autor: escarlataUbicación: Bizkaia MensajePublicado: Lun Dic 05, 2005 3:18 pm
    —
Sorgintxu escribió:
Zure esanetara, bihotza Wink


¿Lo cualoooooooooooo? Question Question Shocked Shocked

#29: Aurrera Autor: Ayra MensajePublicado: Lun Dic 05, 2005 7:29 pm
    —
Beno, bueltatu naz. Ni be euskalduna naz. Orain dela pilo bat ez nazela foroan sartzen, hilabete asko pasa dodaz ordenagailua puskatuta Crying or Very sad , baina banau hemen berriro(gehiengoak, edo denak, ez nauzue gogoratuko). Ia orain sarriago sartzen nazen.

Beno, Toti-gaz hastea oso ondo iruditzan jat. Nik, bere liburuetatik, bakarra irakurri dot (La Comunera) eta asko gustatu jat, beraz, aurrera.

#30:  Autor: escarlataUbicación: Bizkaia MensajePublicado: Lun Dic 05, 2005 7:44 pm
    —
Ayra, ongi etorri! A, berriro mitap bat egingo dugu, agian abenduaren 22an. Irakurri mitap-etako forua: http://www.bookcrossing-spain.org/phpBB2/viewtopic.php?t=11596
Very Happy



Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas


output generated using printer-friendly topic mod. Todas las horas son GMT + 2 Horas

Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente  :| |:
Página 3 de 6