La pell freda
Selecciona mensajes desde
# hasta # FAQ
[/[Imprimir]\]

Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas

#1: La pell freda Autor: el_culitoUbicación: barcelona MensajePublicado: Jue Oct 06, 2005 1:05 am
    —
Hola, no sé si ja heu parlat d'aquest llibre (suposo que sí), és que fa poc que he arribat.

Normalment intento evitar totes les coses que tenen èxit, però en aquest cas vaig decidir no fer més l'idiota i vaig comprar aquest "best-seller" català. Si tanta gent en parla és que deu tenir algo... a veure si m'estaré perdent alguna cosa que realment val la pena! Això és el que pensava. Error!

El principi promet, això ho reconeixo. Sembla que la cosa pot anar sobre els profunds sentiments humans de patiment, soletat, por i desesperació... uns temes que m'apassionen. On és el problema? Que massa aviat es resol tot el misteri. La veritable por és quan no saps de què tens por. Quan no entens res és quan et sents sol i desesperat. Però en aquesta història l'amenaça té una forma ben definida, unes criatures totalment previsibles, quasi humanes. De fet fa la sensació que són idiotes, la qual cosa les fa encara menys temibles. En fi, a veure, no està malament del tot, és entretingut i té algunes coses bones com els personatges que queden totalment deshumanitzats. Aquesta gent que físicament hi són, però mentalment estan a una altra dimensió.

#2:  Autor: panaitaUbicación: Second to the right,and then straight on till morning MensajePublicado: Jue Oct 06, 2005 11:17 am
    —
però ja l'has acabat o no?
jo el definiria més com a llibre inquietant que com a llibre de por o terror psicològic
no hi ha més opinions?

#3:  Autor: guinarda MensajePublicado: Jue Oct 06, 2005 7:25 pm
    —
jo opinaria però si l'estàs llegint... millor no fer-ho
ja ens diràs què!

#4:  Autor: el_culitoUbicación: barcelona MensajePublicado: Jue Oct 06, 2005 7:39 pm
    —
Sí, sí que l'he acabat. El vaig llegir abans de l'estiu o després de l'estiu, no ho recordo exactament. Potser és que tenia massa expectatives. Llavors per molt bò que sigui, mai és tant com t'esperaves.

#5:  Autor: Urtx MensajePublicado: Vie Oct 07, 2005 9:47 am
    —
Jo he estat varies vegades temptat de llegir aquest llibre, però l'expectativa creada m'ha fet desistir. Potser d'aquí uns anys, quan ja sigui un llibre més entre altres.

#6:  Autor: PirilampaUbicación: El Maresme (BCN) MensajePublicado: Vie Oct 07, 2005 9:59 am
    —
SI ALGÚ ENCARA L'ESTÀ LLEGINT, PER LES MOSQUES QUE NO CONTINUÏ LLEGINT:

A mi al començament quan surten els monstres vaig pensar que seria un pal (a mi la CF no m'agrada especialment), però després vaig trobar que era una manera perfecta de mostrar la por i la solitud i com aquestes dues coses juntes et fan tornar una persona diferent, com et fan treure el pitjor que tenim dins nostre.

Per cert, algú ha llegit Pandora al Congo, he sentit bones crítiques però no l'he llegit encara?.

#7:  Autor: noicaUbicación: Barnacity MensajePublicado: Vie Oct 07, 2005 10:44 am
    —
A mi em va entretenir i em va agradar moltíssim trobar-hi ecos de dos autors que admiro, Conrad i Lovecraft.

De Pandora al Congo només n'he llegit les primeres pàgines, que van sortir com un avenç editorial. Em va xocar molt que un dels personatges principals es digués Marcus Garvey (que és un personatge històric, líder afroamericà i inspirador del moviment rastafari). També apareix un personatge que es diu Edward Norton (com l'actor de cinema). Sembla que en Sánchez Piñol té poca imaginació per inventar-se noms...

No sé, no m'atreu gaire a primera vista. L'he posat a la Wish list de l'amic invisible, perquè no crec que me'l compri.

#8:  Autor: astone MensajePublicado: Vie Oct 07, 2005 5:06 pm
    —
La “Pell freda” em va agradar per la manera com està escrita, només les quatre primeres línies ja valen la pena i l’argument és entretingut i no fa gaire he llegit “Pandora al Congo” i en general m’ha agradat, és entretingut, fàcil de llegir i a pesar de les quasi 600 pàgines no es fa llarg, bàsicament xerra de la manipulació de l’opinió de la massa per uns espavilats i de la col·laboració d’un ingenu, tot això decorat amb un viatge a l’Àfrica amb monstres i amors impossibles.

#9: Més opinions Autor: SuauUbicación: Después de Orion a mano izquierda MensajePublicado: Vie Oct 07, 2005 5:21 pm
    —
Aquí trobareu 12 opinions sobre el llibre.

http://www.bookcrossing.com/journal/1339651/?title=La+pell+freda&author=&category=&isbn=&bcid=&status=0&screenname=/book_-La-pell-freda-Albert-Sanchez-Piñol

Suau.

#10:  Autor: zoeshiva MensajePublicado: Vie Oct 21, 2005 8:35 pm
    —
Doncs a mi La Pell Freda em va agradar bastant, perquè al final et fa pensar.. bé, en tot el que ja heu dit per aquí; si més no el vaig trobar un llibre força original i diferent dels altres que acostumo a llegir...
Pandora al Congo just l'acabo d'acabar, i la veritat me n'esperava més, se m'ha fet llarg i el final no m'ha agradat gens, vaja que podríem dir que "no mata", al menys no com per gastar-se 20€! si te'l deixen ja és unaltra cosa...



Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas


output generated using printer-friendly topic mod. Todas las horas son GMT + 2 Horas

Página 1 de 1