Página Inicio BookCrossing...
libros compartidos son libros felices

¿Has encontrado uno de nuestros libros? Pulsa aquí
  inicio     españa     de caza     comunidad     prensa  

españa...

:: etiquetas
:: el foro
:: artículos
:: créditos
:: zonas oficiales
:: citas de libros
:: máximas
:: agenda de eventos

Indica que el enlace o botón junto al que se encuentra, lleva a una página externa (normalmente en inglés), que se abrirá en una nueva ventana.
¿Has encontrado un libro con una etiqueta BookCrossing?
¡Has venido al sitio adecuado! Haz una entrada en el diario pinchando aquí...
¿Aun no eres miembro?
!Únete Ahora, y empieza a liberar libros ahora mismo!
¡Es
GRATIS, FÁCIL y PRIVADO!

Foros de discusión
FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros
Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse  PerfilPerfil    SudokuSudoku   
Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 
Ir a Foro Español de BookCrossing.com

OT: La meva veïna ja ha parit...ufff!

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema   Vista de impresión    Foros de discusión -> Foro de Idiomas
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Li
Esta BC-pasión me consume...
Esta BC-pasión me consume...


Registrado: 27 Oct 2004
Mensajes: 5097

Responder citando
MensajePublicado: Mar Oct 11, 2005 8:24 pm 
Asunto: OT: La meva veïna ja ha parit...ufff!

Per Déu, per Déu...al fí la criatura de 19 anys ha donat a llum a un nen de 3.300 kgs. aquesta tarda a les 18.50...és a dir un balança, ascendent peixos amb lluna a aquari que es dirà Norberto Manuel... Twisted Evil

Desprès d' estar d' okupes, el marit i ella, a casa la mare, i d' haver patit tota l' escala, tots plegats, les seves contraccions i monitors durant un mes i mig...ja podem descansar...M' ha posat a parir i mai millor dit..La mare dient que " la niña tendría el parto de la burra" i per mi que ha estat "el parto de los montes"...Els darrers dies l' àvia ha perdut quatre kilos, els avis s' han esbarallat..en fí, l' embarassada plorava perquè li feien mal les contraccions i el seu marit feia bromes de mal gust...Un show! Rolling Eyes

Ara vindrà que el nen serà un monstruet i plorarà sempre però...de moment, una pausa... Shocked

A la mare, li vaig haver d' explicar l' altre dia, a la mare de la mare, o sigui a una dona que ja ha parit dues vegades i que té més anys que jo, com era la fase final del part...A la nena, li vaig explicar que havia comptat malament la data de naixença...per la comadrona era el 15 i per ella el 8 i jo vaig dir el 12...qué poquet m' ha faltat!

M' he pogut escapar del part i tota la història perquè ha començat a les dues de la matinada...

Demà aniré a veure el Norbertinho i li portaré unes floretes a la mare...

Amb tot plegat, m' han fet repensar lo de tindra una criatura...semblava una enfermetat i no un part...ohhhhhhh Brick wall
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
MortiziaAddams
Le estoy cogiendo el gusto
Le estoy cogiendo el gusto


Registrado: 15 May 2005
Mensajes: 278

Responder citando
MensajePublicado: Mie Oct 12, 2005 8:58 pm 
Asunto:

Ospa... el Nastase també va néixer ahir (o sigui, l'onze d'octubre), com el Norbertito aquest... Digues-li a la mare que el Nastase és un paio collonut Wink
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pirilampa
Disidente
Disidente


Registrado: 01 Oct 2003
Mensajes: 475
Ubicación: El Maresme (BCN)

Responder citando
MensajePublicado: Jue Oct 13, 2005 10:33 am 
Asunto:

Juas juas juas, no sé que parleu però quina paranoia .... Shocked
_________________

www.pirilampa.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Li
Esta BC-pasión me consume...
Esta BC-pasión me consume...


Registrado: 27 Oct 2004
Mensajes: 5097

Responder citando
MensajePublicado: Jue Oct 13, 2005 11:47 am 
Asunto:

Doncs, en Cartman s' ha escaquejat i no m' ha dut a Màlaga a veure el nen... Razz I aquesta gent s'ho pren molt malament perquè l' habitació ha d' estar a tope...Quanta més gent, millor..
Rolling Eyes
Doncs, total, ahir ve la Sara, la nena de 13 anys, la germana...i m' explica que estaven en una habitació però que ara la seva mare i la sogra es van esbarallar a mitjanit perquè el nen s' ofegava de mocs (o no se de qué...de les coses que ha tragat a la placenta o jo que sé!) i, quasi, que mentre ho feien el nen s'hi queda...que es va posar amoratat i que la "parturienta" està en una planta amb iaios (jo no ho havia vist mai això de posar iaios, terminals i parteres junts i remenats)i que l' han canviat a una altra habitació que feia pudor a llegiu, perquè s' havia mort feia unes hores un home...i que tothom volia vomitar, que van posar una queixa, que no si us plau no la posin, que el nen seu i el de la veïna, de les bafarades de llegiu, es neguitejaven(oi que sembla quelcom inverosímil tot plegat?) Twisted Evil i se'ls van endur al nido i aleshores les mares ploraven d' anyor...Serà una obra de les de Lorca? Shocked

En fí, em vaig esgotar a mitja explicació i vaig pensar que Déu m' havia il.luminat al no poder anar-hi...I la Sara, pero que mi madre, o sigui la que ha parit dues vegades, te necesita...oi, oi, oi....mama, por! Confused

Ah, no puc, no puc dir lo del Nastase i de pas, moltes felicitats, guapo!, perquè em dirian "Nataze, y eze quien é? Seria massa llarg i no m' entendrian...si no m' entenen normalment...imagina't! Crying or Very sad
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Urtx
BC-Spain es mi vicio
BC-Spain es mi vicio


Registrado: 21 Ene 2004
Mensajes: 1510

Responder citando
MensajePublicado: Jue Oct 13, 2005 12:15 pm 
Asunto:

Collonsems!
_________________
pio, pio
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema   Vista de impresión Todas las horas son GMT + 2 Horas
Foros de discusión -> Foro de Idiomas Página 1 de 1

 

Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro
Cambiar a:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group





inicio   de caza   comunidad   el murmullo   acerca de   FAQs   créditos  


Si todavía no te has unido a las filas de los BookCrossers en Bookcrossing.com, ¡hazte miembro pinchando aquí!
 

BC-ESPAÑA
En esta sección encontrarás toda la información del BookCrossing en España.

ETIQUETAS
EL FORO
PRENSA
ARTÍCULOS
DE CAZA
CRÉDITOS
AGENDA DE EVENTOS
ZONAS OFICIALES
CITAS
MÁXIMAS

¡Tu voz cuenta!
Ayuda a crecer al Movimiento hablando a tus amigos sobre BookCrossing.
Citas de Libros

"El libro es fuerza, es valor, es fuerza es alimento; antorcha del pensamiento y manantial del amor."
Darío, Rubén
Donde NO liberar
Es triste, pero desde el 11-S, los aeropuertos y aviones son sitios muy malos para liberar libros. Cualquier objeto abandonado será probablemente recogido por el personal de seguridad, y podría incluso causarles una alarma indebida, así que por favor usa el sentido común y libera tus libros donde estén seguros. ¡Gracias!